БОРИС ГРИНЬОВ про роботи Євгена Павлова
БОРИС ГРИНЬОВ про роботи Євгена Павлова
БОРИС ГРИНЬОВ
Євген Павлов – одна із ключових постатей першого покоління Харківської школи. У нашій колекції є серія «Тональна фотографія» – 100 фотографій, які демонструють майже усі фотографічні можливості Харківською школи – розмальовка, накладення тощо.

Знаковою роботою, що стала маніфестом «теорії удару» і культу оголеного тіла є серія «Скрипка». 1972 рік, СРСР і його моральні рамки – Мальований створює «вибух нонконформізму» створюючи масову зйомку оголеної чоловічої натури.

Серія «Любов» – це виклик суспільству. Водночас сам фотограф називає ці роботи своєю реакцією на комікси з їх спрощеним висловлюванням і можливістю декларувати дію. Фото були створені 1976 року, а кольорові штрихи на них уже у 1988 році. Простір знімку не інформативний сам по собі, але у поєднанні з кольоровою ретушшю створює власну мову. Саме ця серія була тою родзинкою, яка найбільше зацікавила експертів Центру Помпіду.
Made on
Tilda